Hoe uw voertuig te repareren

By | August 20, 2021

 Automaterialen Dordrecht

 

Belangrijke opmerking: Als gevolg van een aantal beleidsmaatregelen en voorschriften binnen de auto-industrie, de automaterialen besteld via deze website zijn alleen te bestellen bij erkende, geautoriseerde dealers en fabrikanten. Indien het voertuig onder garantie valt en de bestelling wordt naar de fabrikant gestuurd, zullen zij u moeten informeren over de non-conformiteit. Indien het gevraagde onderdeel niet beschikbaar is, als gevolg van non-conformiteit, zal de auto-onderdelen fabrikant verantwoordelijk zijn voor de vervanging ervan. Gelieve dit detail te begrijpen alvorens uw bestelling te plaatsen.

Instructie:

1. Voordat u een onderdeel bestelt, moet u de pagina met de geschatte prijsvoorwaarden lezen en begrijpen.

2. Vink het vakje Verzending aan om te zien hoe uw betaling wordt berekend.

3. defecte onderdelen die niet onder de garantie van de fabrikant vallen

4. Alle prijzen zijn inclusief geschenk- en administratiekosten en BTW van de fabrikant.

5. Geschatte leveringsdatum – stel dat de autofabrikant u het onderdeel vier weken voor de verzenddatum toezendt.

6. In geval van vertraging of defect, wordt het voertuig beschouwd als “Accident damaged”. In dit geval moet het voertuig worden geschat op de waarde en de verzekering zal niet worden aangeboden, tenzij Discount van toepassing zijn.

7. Het voertuig valt onder de beperkte garantie van GM en het lakwerk wordt vervangen als het lakwerk overeenkomt

8. Indien het voertuig een gloednieuwe auto is en de vereiste reparatie is uitgevoerd en het voertuig onder garantie valt en het onderdeel onder de beperkte garantie van GM valt en wordt vastgesteld dat hetzelfde onderdeel vóór de levering of reparatie is beschadigd, dan valt de aangemelde reparatie onder de beperkte garantie van GM en wordt de aangemelde prijs met 50% verminderd (de toeslag kan variëren onder verschillende gezaghebbende codes).

9. De onderdelen moeten op dezelfde wijze worden vervaardigd als op de dag waarop de bestelling werd geplaatst.

10. De consument moet vracht, invoerrechten en behandelingskosten betalen, die aan de totale verzendingskosten zullen worden toegevoegd

11. Bij een dergelijke bestelling moet de klant op de hoogte worden gebracht van de geschatte tijd die nodig is voor de automatische retourzending.

12. De consument moet vracht-, prijs- en behandelingskosten betalen, die aan de totale verzendingskosten zullen worden toegevoegd

Coupons en promoties:

Klanten zullen bij bestelling een coupon- of promotie-e-mail ontvangen. Deze e-mails zullen ook aanbiedingen bevatten voor aftermarket-onderdelen, diensten en reparaties.

Klanttevredenheid:

De bestelprocedure verloopt volledig online, zonder dat uw bankrekening wordt belast. U kunt op elk moment annuleren; het systeem werkt net als een factureringssite. U kunt uw verzendadres op elk gewenst moment wijzigen zonder contact met ons op te nemen.

vervanging van onderdelen en raming van de verzendingskosten

afleveren en verzenden van bestelling

bewijs van verzekering; en

volledige omruiling van het artikel voor de correcte aankoopprijs indien het artikel bij terugzending niet correct blijkt te zijn

schorsing van krediet

Leen programma:

Als een klant een voertuig via huur of leasing aan zich laat overdragen, zal hij gebruik kunnen maken van het leen programma. Zodra het voertuig is afbetaald, zal een controle van het volgsysteem worden uitgevoerd. De klant kan het voertuig dan inleveren en profiteren van de voordelen van een scherpere prijs en een langere huurwaarde.

Lees meer:

Poetsmiddelen

Automaterialen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *