Autotuning en autotuning

Buggyteam Belgie  > Auto-motor >  Autotuning en autotuning
0 Comments

Auto onderhoud

 

Wat heeft een lachgas Oxide Systeem of complete lachgas systeem boosting honderden pk’s te maken met een auto onderhoud & auto tuning garage?

Ons bedrijf werkt met een aantal verschillende klanten die hun auto’s professioneel willen tunen. We tunen een aantal van ‘s werelds duurste auto’s en de dure onderdelen op die auto’s zijn moeilijker te krijgen en duurder om te kopen. Dus brengen we het lachgas systeem naar de auto tuning garage om dat extra vermogen te krijgen. Wij kunnen zelfs de meest verwaarloosde out of tune voertuigen tunen en ze bijna net zo snel pruimen als honderd dollar bout op onderdelen zal doen.

Er zijn twee componenten van het Nitrous systeem, de korte en de lange uitbreiding. De Nitrous uitbreiding is een interne Nitrous systeem met een apart spruitstuk of rechtstreeks naar het inlaatspruitstuk. De korte uitbreiding is de snelle brandstof afgesneden klep die wordt geopend wanneer de motor niet draait en de korte run kleppen die worden geopend tijdens magere ontsteking afslaan situaties. We hebben ook de lange uitbreiding die extern is aan de motor en duurt een langere tijd om de levering van NOS te krijgen. De externe lachgas systeem is de mid-size bypass klep die intern is aan de motor. Deze bypasses komen in twee soorten, de externe bypass en de externe lachgas. Een externe lachgas systeem zal niet over de snelle brandstof afgesneden solenoïde die de lachgas systeem afsluit zodra de motor is uitgeschakeld. Deze externe lachgas kits zijn ontworpen voor zowelBus of Fuel StartMechanolists. Ze komen in bypass relais en solenoïden. Een externe lange ram lachgas systeem is niet nodig voor veel mensen voor degenen die niet op zoek zijn of niet bezorgd over vermogen schommelingen. Ze komen in kit vorm en alle onderdelen zijn beschikbaar. De interne kit wordt geleverd met alles wat nodig is voor de bypass en het kan worden ontstoken in 30 seconden of minder. De externe uitrusting gebruikt dezelfde snelle brandstof afgesneden solenoïde die in de externe verre ramuitrustingen is.

Er zijn een paar verschillende solenoïden die kunnen worden gebruikt voor korte of lange verlengingen.

– Korte uitbreiding – in deze solenoïde wordt het lachgasinputsignaal isitively omgezet alvorens de solenoïde te bereiken, stroomt het lachgasinputsignaal door een 5amp schakelaar om tegen om het even welke voltagespikes te beschermen.

– Lange verlenging – Een lange solenoïde is alleen toegankelijk wanneer de lachgas wordt gepulseerd. Dit is de interne bypass klep toegevoegd aan de externe systemen. De interne solenoïde is ontworpen voor 30-60 mph en omhoog reizende brandstof. Maar het pulseert bij hogere snelheden en kan zowel interne onderdelen als de rubberslangen beschadigen.

Beide soorten nitreuze systemen hebben het nitreuze ingangssignaal geschreven op een printplaat met bescherming tegen vonkvorming tijdens de normale werking van de motor.

Dit leidt ons naar de diagnostiek van lachgas systemen. Als een professional die heeft afgestemd honderden lachgas systemen kan ik zeggen dat velen van hen hebben buitensporige ampèremeter lezingen. Dit is meestal te wijten aan de voortijdige problemen met de solenoïden. Stikstof ram systemen maken gebruik van een unvegetated solenoïde. Als het lachgas signaal niet bij de lachgas solenoïde wordt ontvangen is er een signaal van 5amp in de solenoïde zodat is het gemakkelijk te controleren. De kwestie zou overal van 5-25 paardekracht zijn. Al deze kwesties moeten worden aangepakt om problemen te voorkomen. In sommige extreme gevallen de inputvertraging veroorzaakt kwesties en de solenoïde wordt geblokkeerd leidend tot krukasmislukking.

Onze voorkeur hier is de korte uitbreiding kit over de langere uitbreiding kits als we het gevoel dat de meeste voertuigen zijn niet nitrous compatibel in het moderne tijdperk. Met de interne trim gemonteerde solenoid koeler, en interne met rubbers in vele toepassingen kunnen we tot 30 extra pk. Koppel dat met de korte uitbreidingsuitrusting en u bent meer dan 400 paardekracht zonder grote taaiheidskwesties. Dit zijn niet de enige systemen voor de externe brandstofinjecteur. Er zijn verscheidene uitgebreide steunuitrustingen beschikbaar die de solenoïdekoeler en het nitreuze systeem hebben.

De kits zijn een handomdraai te installeren en kunnen worden gekocht bij onderdelenhuizen en postorderbedrijven. Met een beetje gezond verstand, gezond verstand en een bende gereedschap, kan een persoon 300 paarden toevoegen aan de achterkant van zijn voertuig en nog steeds de eerste keer van de lijn zijn. Iedereen zou een paar adreskaartjes moeten hebben voor citaten op de installatie van de uitrusting. De volgende keer dat een automobielschrijver u een automobielartikel verzendt, heb het met een uitbreidingsuitrusting voor het achtergedeelte van uw auto teruggekeerd en krijg meer automobielzaken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *